سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک و انواع آن

سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک و انواع آن

  • ۰
  • ۰

سقف های متحرک

تکنولوژی سقف های متحرک و تاثیر آن بر کیفیت معاش

با فایده گیری از تکنولوژی های تازه و سقف های متحرک تازه , حتی‌د‌ر روزهای سرد سال هم واجب نیست خودتان را در درون منزل حبس فرمایید و می‌توانید در هر فصلی به راحتی از فضای خارج خانه خویش لذت ببرید . درصورتی که در منزل خویش پاسیو , تراس یا این که بالکن دارید , میتوانید با به کارگیری از این سقف ها , در فصل زمستان , فصل تابستان , فصل بهار و فصل‌پاییز از فضای خویش به شایسته ترین وجه لذت ببرید . سیستم های سقف متحرک , میتوانند ظواهر منزل و تجربه معاش شمارا تغییر تحول دهند . درین مقاله قصد داریم تاثیر سقف های متحرک بر کیفیت معاش را با یکدیگر مرور کنیم . با ما همراه باشد .

با به کار گیری از سقف های متحرک , فضای معاش خویش را بزرگتر نمائید :

سیستم سقف متحرک برای ایوان , استخر , بالکن یا این که پاسیو قادر است با افزودن جزء فضای بیرونی , فضای معاش شمارا بزرگتر نماید , بنابراین منزل شما بزرگتر به لحاظ می‌رسد و فضای مازاد برای کار های دیگر خواهد داشت . در فیض می‌توانید وقت بیشتری را در‌این محیط بگذارانید و در کنار عزیزان و خانواده خویش از فضای گشوده لذت ببرید .

 

با پباده سازی ماهر , چینش فضای معاش خویش را بهبود ببخشید :

اکنون که فضای مازاد در اختیار دارید , می‌توانید با تزئین محیط پایین سقف یا این که فضای پاسیو , بضاعت و توان های خلاقانه خویش را به تراز بالاتری برسانید . یک فضای گشوده با پباده سازی خوشگل به منزل جذابیت جادویی می‌بخشد . همینطور سقف های متحرک می‌توانند از پاسیو , استخر و تراس شما در قبال موقعیت آب و هوایی نامطلوب حفظ نمایند .

 

با سقف های متحرک , در هزینه و انرژی صرفه جویی نمایید :

این سیستم موجب می شود تا در فصول سرد , گرما کمتر به هدر برود , همینطور در فصول گرم هم

سقف برقی

سقف های متحرک , می‌توانند شما‌را از اشعه UV در امان نگه دارا‌هستند , در قبال بارش برف و باران از شما و محیط اطرافتان حفظ نمایند و در انتها , ان سقف ها موجب می شود تا قیمت منزل شما بالا رفته و در شرایطی که وقتی قصد فروش منزل خویش را داشته باشید , میتوانید از این سقف ها تحت عنوان یک مورد گران‌قیمت و گران بها اسم ببرید که بها دوچندانی به منزل شما داده و زیبایی منزل راچند برابر نموده است .

 

کمپانی سایه بام , در موضوع ایجاد گونه های سقف های متحرک دارنده تجربه بالایی است و شما می‌توانید برای اطلاع ظریف از ارزش و تماشا بدون‌پول از پروژه با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در او‌لین زمان با شما تماس گرفته و شما‌را تماما پند نمایند

سقف متحرک پارچه ای با توکل بر تکنولوژی روز , امروزه در موفق رستوران ها و هتل های مرزو بوم هایی مثل آلمان , فرانسه , ترکیه و . . مورد به کار گیری قرار می گیرد . این سقف ها ریموتی است و براحتی گشوده و بسته می شود . همینطور آب نتایج از باران و برف در آبراه های درنظرگرفته شده تکان کرده و به ناودان های متبوع می پیوندد .

 

۱ - این سیستم ها به شکلی پباده سازی گردیده اند که در وضعیت آب و هوایی متفاوت مثل باران , برف , باد وتابش آفتاب مقاوم باشند .

 

۲ - نیز چنین قابلیت تعبیه لامپ در زیرسقف به مراد فروغ محیط در شب درین سیستم ها موجود است .

 

۳ - تداوم و ارتفاع قدمت بالا

 

 

 

معایب سقف های متحرک :

 

۱ - مخارج بالای اجرا

 

۲ - محدودیت بعد ها دهنه ی بنا ای آن نهایتا پهنا ۳متر و ارتفاع ۶ متر هست .

 

 

 

اجزای حیاتی تشکیل دهنده ی سیستم سقف متحرک :

 

۱ - بنا تمام آلومینیوم

 

۲ - پوسته سقف متحرک تا شونده

 

۳

تکنولوژی سقف های متحرک

کاربرد سقف متحرک :

 

1 - سقف متحرک خود کار یک بنا ی آلومینیومی هست که در فضاهای بخش اعظمی مانند رستوران و کافی شاپ ها , روف گاردن , استخر , پاسیو و . . . قابلیت و امکان به کار گیری از آن میسر میباشد .

 

2 - گه گاه سقف های متحرک جهت تولید فضاهای تازه در منازل مسکونی به خواسته تولید مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در سرویس همسایه خانواده قرار می‌گیرد . سقف متحرک اتومات این قابلیت و امکان را به صاحبان کسب و عمل می‌دهد تا فضای بیشتری جهت ارائه سرویس ها به مشتریان خویش داشته باشند . سقف برقی همینطور می توان در اداره ها برای تولید فضای جهت برگزاری جلسات مختص و پذیرایی از اشخاص و میهمان های ویژه بهره مند شد .

 

3 - در بعضی موردها جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استعمال ۴ فصل از آن تولید میگردد . پارچه های کیفیت بالا و طرح های مختلف می‌تواند سبب روشن خیس و گوناگون جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد . به دور تا به دور سقف متحرک بوسیله شیشه های متحرک قادر است پوشیده شود سیستم تخلیه آب یک دست سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی بار را از سیستم بیرون می نماید ضمن این‌که خویش پارچه هم ضد آب هست .

 

4 - سقف های متحرک و یا این که سقف متحرک از جدیدترین و بروزترین جور پوشش‌های متحرک هست , این دسته سقف ها دارنده بنا آلومینیومی و توسط پارچه هایی از مال PVC پوشانیده گردیده اند . .

 

 

 

 

وجه تمایز بنا سقف متحرک با سایبان برقی در مقدار و بعدها آن است . مثلا ماکزیمم ارتفاع سایبان برقی ۶ متر و ماکزیمم پیش آمدگی سایبان ۳ متر میباشد که‌این فرمان در بنا سقف متحرک با محدودیت کمتری مواجه است براین اساس شایسته ترین استراتژی جهت پوشاندن فضای بزرگی که در اختیار می

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • میثم سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی